Monday 3 July 2017

Flex Trading System


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Abra uma conta da TradeStation hoje OptionsHouse 1 Plataforma baseada na Web no StockBrokers Revista 2016 Troque nossa plataforma de negociação mais votada. Inscreva-se no OptionsHouse hoje Abra fundo uma conta da OptionsHouse para obter até 1.000 em negociações Opções comerciais 4.95 0.50contração na plataforma poderosa do OptionsHousesLawyers abriu uma investigação sobre os veículos Ford Edge e Flex sobre defeitos com as unidades de transferência de energia do veículo8217 Centenas de consumidores queixaram-se Fluxos de fluido da Unidade de Transferência de Energia (PTU) que muitas vezes resultam na falha prematura da PTU e requerem uma substituição dispendiosa. Nos veículos de tração nas rodas inteiras (AWD), a PTU é responsável pela transferência de energia do eixo de saída da transmissão para as rodas dianteiras e também para o eixo de transmissão traseiro. As unidades PTU contêm uma quantidade modesta de fluido que está sujeita a superaquecimento e degradação das vedações da válvula. Se você tem um Ford Flex ou Edge e experimentou um problema com a PTU nesse veículo, gostaríamos de saber de você. Você pode entrar em contato conosco de forma privada usando a caixa particular do advogado de contato abaixo e compartilhar sua história publicamente usando o botão enviar. Compartilhe isso: falha PTU da Ford Edge 2007 que nos custou 1800. para substituir. Sim, eu tive o mesmo problema. Só tinha que corrigi-lo. 2010 Ford Edge AWF Meu 2014 Ford Flex SE teve um novo motor, bem como uma variedade de problemas elétricos e FOrd não faria a compra de volta. Eles me atrasaram meses até a minha garantia ter expirado e agora tenho mais problemas que eu tenho que pagar. Tenho um Ford Edge 2008 com uma questão PTU. Primeiro, começou a fazer barulho e eu levantei uma loja para olhar e me citaram uma estimativa de 2500. Então o cara me disse que eu precisava me livrar do carro. Eu tenho um Ford Edge AWF 2012 com um problema PTU. Peguei a loja e foi dito que me custaria mais de 2500 para consertar. Minha garantia acabou de expirar. Experimentando alguns problemas elétricos também. A tela do meu computador continua saindo no veículo. Eu tenho um Ford Edge AWF 2012 com um problema PTU. Peguei a loja e foi dito que me custaria mais de 2500 para consertar. Minha garantia acabou de expirar. Experimentando alguns problemas elétricos também. A tela do meu computador continua saindo no veículo. Eu tenho um Ford Focus 2012 e realmente tive isso com este carro. Depois de ter um pouco mais de um ano. Eu não consigo obter este carro para ir cerca de 25 a 30 mph. Eu substituí uma bateria e uma junta esférica e um nuckle direito, e outras partes também. Eu o inspecionei no ford house e, de repente, passou 2 meses depois estou tendo problemas de transmissão. O P. T.U. No meu 2010 Ford Taurus tem um vazamento na linha e agora está sendo reparado pelo custo de 1.847,00. Eu tenho 2014 Ford Focus e meu veículo já esteve na loja 17 vezes. Eu tive computador após atualizações de computador, 2 embreagem interna e um vazamento de óleo no lado direito da minha transmissão que tinha que ser corrigido. Tive pelo menos 5 diferentes Gerentes de Atendimento ao Cliente da Ford, onde todos foram muito grosseiros e pouco profissionais. A resposta que recebo deles é que eles me darão o número para o BBB e eu posso apresentar uma reclamação. Meu foco ainda não foi corrigido e ainda estou tendo os problemas de transmissão e as persianas e as mudanças do meu carro muito difíceis. Pedi a Ford várias vezes para fazer uma compra no meu veículo e eu me negaram todas as vezes. Sinto que o meu 2012 Ford Focus é um LIMÃO e gostaria de sair do carro. Estou olhando para um reparo 4000 no meu Ford Edge 2007. Tenho menos de 150 mil quilômetros, a Ptu precisava ser substituída no meu Ford Flex 2010 com 95,000 milhas. O custo era de cerca de 2.000 Agora, após as reparações, meu carro está tendo problemas de transmissão. Gostaria de falar com alguém sobre esse problema. Eu esperaria que uma transmissão durasse muito mais do que isso. Nunca recebi notificações sobre o FORD com problemas de ptu. Preciso substituir a PTU na minha estimativa do Lincoln MKZ-Dealer de 2008 para reparar é 1700. Este é um problema em andamento O que a Lincoln fez para ajudar as pessoas afetadas após a conclusão da garantia. Lembre-se O que uma ação pode tomar um consumidor Eu tenho um Ford Edge 2007 com um problema de PTU. Primeiro, começou a fazer barulho e eu levei a uma loja para ver e eles me citaram uma estimativa de 1500. Não vou consertar isso, a menos que eu deva absolutamente. Eu só tenho 84 mil milhas neste momento. Cliente muito infeliz. (2010 Ford Edge, fumos de gás queimados, fabricação de carros, ruído de zumbido. PTU mal. 1900 para substituir. Apenas 72.000 milhas no carro com direção local, sem rebobio. 2008 Ford Edge 147000 milhas de combate usado de ford dealer suposto ter passado por inspeção Teve por cerca de uma semana e notou um ponto de sobrancelha escuro onde eu estacionei o veículo levou de volta ao concessionário, disseram que todo o fluido vazou, por enquanto, comprei uma garantia do trem de força, eles disseram que os selos e as juntas não estavam cobertos, querendo carregar Eu 1112 para consertar o meu veículo que eu apenas paguei um pagamento. Não acho que isso seja uma boa ética comercial 2007 Edge, 118,000 milhas. Os selos PTU foram substituídos duas vezes por vazamento de fluidos de transmissão. 2012 ford edge acabou de comprar a substituição de PTU tem 93000 milhas de bom Trabalho ford thx para levar meus 2500 em um carro de 40000 dólares que eu pensei que duraria eu tenho um 2011 Ford Taurus SHO que teve uma falha de PTU que então causou o eixo de transmissão mal funcionamento e destruíram a caixa de transferência na transmissão. Meu veículo Tem 65 mil milhas no carro, portanto não está coberto por warrenty. Minha conta total é 5.600. Ford edge 2008 117 mil milhas começaram a fazer ruídos de moagem quebrando ruídos. Mecânico diz que o processo de transferência de energia 2500. Ouvir que tantas pessoas têm o mesmo problema é realmente muito perturbador. Eu tenho um Lincoln MKX de 2007 e tive tanta dificuldade com este primeiro barulho ouvido, que mudou o hub real, mas ainda ouviu barulho após o reparo, e duas semanas depois, o acidente de transmissão que me custou 600 aproximadamente um mês depois, a esposa estava dirigindo 70 na rodovia e Disse que sentiu que ela bateu os freios, mas não o levou à loja e foi dito que o caso de ptutransfer explodiu e se dividiu em dois, que derrubou o novo eixo de transmissão e quebrou e quebrou o caminho e bateu na transmissão. Então, já que eu ainda devo dinheiro com esta pos e não vale o que eu devo, estou preso. 3700 mais mais 600-900 para mais um outro eixo de transmissão Alguém me deve algo Atenciosamente, cliente insatisfeito, eu comprei recentemente um Edge 2007 usado com 112k milhas. Tinha uma vibração menor e descobriu-se que tinha uma articulação CV frontal muito direita. Que eliminou a maioria das vibrações. Eu já estive ouvindo um barulho na primeira aceleração do dia. Eu suspeitava de um porteiro, mas depois de ler essas questões aqui eu vejo que pode ser um problema maior. No relatório do histórico de serviços, ele mostra um serviço de substituição do selo. Vou dar ao meu carro uma inspeção das áreas listadas pelos comentários anteriores. Eu quero pegar isso cedo para minimizar a extensão. Estou tendo o mesmo problema em 2013 Ford Edge. Agora está na loja (Ford Dealership) pela segunda vez. Eu tenho um problema com o taraus 2011ford com ptu, que também arruina meu lã diferencial traseiro custa 4.000 para corrigir sabendo que eles têm defeitos no ptu. Lê outro argumento sobre o defeito ptu. not em um recall porque custará a milhões para corrigi-los thats Por que não há recall. but ainda, eles vão se lembrar de uma capa de placa de licença fazer muito sence thats Ford para você 2015 com 7000 milhas. Acabei e saia. Mínimo acelerador, eu disse, mas ninguém tem um. Ordem atrasada. Por quanto tempo eu espero, tenho um Ford Edge 2008 com 133.000. Recentemente, experimentando casos em que o carro parece se mudar com força, você pode sentir quase um impulso ao superar. Penso que houve um problema com a transmissão, mas nos últimos dias percebeu um fluido marrom escuro sob o carro na entrada. O fluido parece estar vindo da PTU, mas é um pouco difícil de dizer. Nós fizemos algumas pesquisas e o fluido parece ser consistente com outros drivers da Ford que experimentaram esse problema no passado. Havent tinha observado meu mecânico ainda, mas queria tocar no caso de isso ainda ser um fio ao vivo. Meu estilo livre ford tem problema de transmissão. Quando fomos ao arranque da van, fez um som de carga. Quando olhamos debaixo da van, vimos que o motorista estava pendurado nos fios e havia um buraco na carcaça da transmissão. Eu possuo um estilo livre ford 2005 My ford freestyle tem problema de transmissão. Quando fomos ao arranque da van, fez um som de carga. Quando olhamos debaixo da van, vimos que o motorista estava pendurado nos fios e havia um buraco na carcaça da transmissão. Eu possuo um 2005 ford freestyle Same ptu problemas com a minha Ford Ford 2007. Metal na PTU no meu 2013 Ford Edge. 1700 para substituir. Por favor, ajude o Ford Flex 2011 Ford a transferir o caso 2000 para substituir. 7200 milhas após minha garantia de 100 mil e ninguém captou o problema. Sim, o mesmo problema PTU. Agora sendo substituído na minha borda ford 2013. Liguei para o escritório em casa da Ford na esperança de que eles cubram o reparo. A garantia acabou há poucos meses. Eu vou testemunhar. O meu é um 2013 Ford Explorer com 76 mil milhas e já deve substituir o PTU. Você pode querer verificar isso junto com a ferrugem de dentro para fora no capô e porta traseira. Eu tinha 1 ano e a pintura começou a borbulhar. Tendo o mesmo problema de PTU. 2007 Ford Edge com barulho alto. Parece que uma nova PTU é necessária. 2007 Ford Edge. O carro de fumos de gás queimado está fazendo barulho de zumbido. Resultou ser uma PTU ruim como outros relatados. 1900 para substituir a PTU. Falou para ford o atendimento ao cliente corporativo e eles informaram que não há recall aberto para esta questão e eu tenho que pagar do bolso. O revendedor cobrou 1900 por peças e mão-de-obra. Quando perguntado sobre por que não há recall, mesmo que esta questão seja relatada por muitos proprietários em toda a internet, a resposta - por favor, mantenha as suas contas e os recibos, de modo a que um recall seja emitido na futura empresa pode reembolsar as cobranças. A minha borda ford 2007 com 65,000 milhas está na loja agora. Problemas de transmissão. Quando as engrenagens mudam, sente-se como se estivesse se afastando, empurra-se com tanta força. Eles tiveram a semana passada e disseram que foi consertado, mas dirigindo para casa, foi pior do que nunca. Isso foi 900,00. Não posso esperar para ver o que a conta será desta vez. 2007 Ford Edge com 132,000 milhas. O mesmo problema com o golpe na engrenagem e o vazamento avermelhado no chão da garagem. 2008 Ford Edge Awd Transfer Case foi destruído e incapaz de corrigir isso devido à situação financeira. Tinha um deslocamento difícil e o fumo de gás cheirava por 2 dias, então não funcionaria depois disso. 07 fordedge é, de longe, o pior veículo que já comprei mais de 2000 dólares para corrigir o caso do transfur PTU agora mais problemas de transmissão por que não vou recordar esses veículos Estou muito desapontado com o produto ford permitiu permanecer na estrada eu tenho um 2013 Ford Edge com 40000 milhas e estou tendo problemas com minha PTU. Está vazando do valor no topo. Eu coloquei minha mão no topo e peguei uma mão cheia de lama enquanto eu lê que todos estão tendo o mesmo problema. 2011 ford flex, 40k. Precisa de substituição de PTU. Eu tenho um Ford Edge 2010 e a PTU precisa ser substituída em 109,000 milhas. PTU está vazando e recomenda a substituição por 2 mecânicos. 2008 Ford Edge Limited. O ruído de moagem vem da frente do carro. Levou para uma loja local e eles disseram que é minha transmissão ou uma caixa de transferência. Sentado na concessionária agora para descobrir o que é o dano. 2011 Ford Taurus minha PTU e caixa de transferência literalmente soaram durante a condução. 3500.00 custos de reparação. Técnico diz que os vêem todos os tempos. 2010 Ford Edge Limited cerca de 80 km. 2100 para substituir. O chamado uma Conversor de Transferência de Energia não uma Unidade. 2006 Ford Escape PTU saiu concessionário disse 4800 para reparar. Eu tive esse veículo menos de um ano, 80 mil milhas e eu devo 4200. 2008 ford edge awd. Tinha um pequeno vazamento por alguns dias que piorou, levei para minha loja local e eles disseram que precisava ser substituído. Eu tenho um 2011 Ford Taurus, que tem exatamente o mesmo problema. O custo de substituição para substituição foi citado hoje em 1825. Eu adoraria ser adicionado a este processo. Completamente ridículo. 2011 Flex PTU foi a 70,000 milhas. Coberto suavemente porque é um veículo certificado. Tinha o mesmo problema mais o eixo de transmissão no 08 Mercury Milan AWD. Aparentemente comum. Last Fords para mim. Tenha um Ford Flex Sel 2014 e o ptu saiu em 60.700 milhas. O Ford Edge AWD, 2008, começou a fazer um ruído de moagem que persistiu e foi diagnosticado como uma falha diferencial frente a TPU. O custo estimado para reparar é de pelo menos 1.300. Apenas 66,8 milhas. Comprou um Ford Flex EB Titanium 2012 usado com 40.500 milhas por mês atrás, a PTU deve ser substituída depois de colocar 500 milhas nela. Apenas alegou que a garantia o cobriu. Negociou em um Mazda 3 de 2005 que tinha mais de 120 mil milhas e nunca teve uma única questão além de itens de desgaste normal. Começando a me perguntar sobre a chamada qualidade do carro americano, embora tenha sido montada no Canadá. Eu tenho um Edge 2011 com menos de 80000 milhas. A unidade de transferência falhou hoje custando 2.000 em custo de reposição e reparo. Ford precisa acertar com a junk. put junção. A causa da minha extremidade traseira no meu tarsus Ford 2011 sair porque colocou uma peça de junção de 5.000 para consertar o meu carro por causa de uma parte defecada e eles sabem sobre isso. Eles sabem que é uma parte deserta e quer que os clientes paguem por isso. Eles vão se lembrar de uma capa de placa de licença porque é uma solução barata, ao contrário da colocação, custará-lhes milhões de dólares, por isso eles não vão fazer um fracasso de Ptu de recall Fazer para superaquecer o exhuast que funciona além de ptu cozinhar óleo de engrenagem 200i lincoln mkx 99000miles Mesmo problema com meu ptu na minha borda limitada 2010 awd. Quer 2500 para corrigir. Foi na loja 7 vezes para os mesmos problemas. Agora me diz que é o ptu. Já colocou o 2000 em questão para questões avançadas. Tiveram serviços diferidos neste carro desde que compraram novos. Ele tem mais de 30 reparos de dif. Este carro é horrível e inseguro. Estou tão infeliz. Warenty está em alta e não pode ficar estendido porque existe um problema que sempre precisa ser corrigido ou encontrar outros problemas. Problema de PTU em um flex 2011. PTU deve ser substituído. O concessionário Ford Taurus 2010 informou-me hoje que o reparo necessário da ptu 2000. A garantia da fábrica acabou de sair de 47 mil milhas. Que raquete total da Ford. Você devia se envergonhar. Tive um vazamento PTU no meu 2007 Ford Edge SEL desde que comprei este novo. Citado 1300 pela Ford para corrigir isso e não posso pagar isso. Eu ainda estou executando isso em 93,000 milhas até Ford acordar e percebe que este é um RECALL. 2007 AWD Ford Edge. Substituiu toda a transmissão a 150k (4k para substituir por um Ford OEM) e agora a PTU está começando a falhar. (Sob 2000 milhas após a substituição da transmissão) Eu quero vender este carro, mas fui citado 1800 para substituir a PTU. Isso realmente precisa ser um recall da Ford. É lamentável que haja uma ação coletiva. Recebi uma cotação hoje das 2300.00 para substituir a PTU devido a um vazamento de óleo no meu Ford Flex 2009. O mecânico então me pediu para sair para me mostrar uma pequena pilha de 6 ou 7 PTUs da AWD Flex e Edges que foram substituídas. Este deve ser o recall da Ford. O Ford Edge 2014 com 30.000 milhas já tinha substituído o PTU hoje. Felizmente, estava sob garantia, mas em 30.000 milhas, a prevalência desta questão é preocupante. Temo que em 60 mil milhas, outra substituição precisará ser feita às minhas custas. Eu comecei a notar gotas negras no chão da garagem sob o meu Ford AWD 2008, com 68 mil milhas, cerca de 2 semanas atrás. Trazi isso para o meu mecânico para uma mudança de óleo ontem e pedi-lhe para procurar a fonte do vazamento. Ele disse que não era um vazamento de óleo do motor, mas a PTU estava vazando. Olhou debaixo do veículo hoje e há fluido negro por todo o trem de pouso. Tenha uma consulta amanhã de manhã no departamento de serviços do concessionário Ford, onde comprei o carro. Bem, veja o que eles dizem. Não está feliz de ler sobre todos os problemas que outros estão tendo com a PTU Edge. Sim e substituí-lo no ano passado. Tinha a mesma questão no ano passado e paguei do bolso para substituí-lo. Eu tenho uma vantagem do ford de 2007 e tenho problemas de ocorrência de problemas na minha entrada. Por que a PTU falha uma breve discussão de vídeo sobre o porquê. YoutubewatchvyCm603J1dlQ Eu tenho uma borda de ford 2007 e começou a trocar agora tem que substituir todo o eixo de transmissão. Foi dito que custaria mais de 600 apenas para a parte. Tenho um Ford Edge 2010 com unidade PTU que precisa ser substituído. Citado 2.000. Eu tenho um Ford Edge Limited AWD 2008 - 98,000 milhas. Sem garantia. PTU questões, comprei assim. Aparentemente, o que eu achava que era apenas um hummmm do motor, era a PTU. Não sei o que vou fazer. Sim, temos um Ford Edge SEL 2008 com 110,000 milhas e acabamos de receber a ligação do revendedor - custará 1736. Uggh. O PTU foi substituído pelo revendedor no meu Ford Flex 2006. Aproximadamente 100k milhas. Apenas pagamos 1980,00 dólares hoje pela PTU no nosso Ford Edge em 30000 milhas. Como algo assim acontece em um carro com 30000 milhas. O problema do ptu está vazando de ventilação não substituirá a citação de 1900 para remoção e substituição de ptu em 70.000 milhas. Obteve uma cotação para 1350 para PTU saindo na minha vantagem 2007, o que uma piada 2007 Ford Edge PTU deixando como um siv. Fui citado 2200-3000 para os meus reparos. Compre-os de volta ou faça um recall e corrija isso. 2012 Ford Edge AWD, cita 2.100 para substituir PTU em 99.000 milhas. Ridículo. Tenho uma vantagem do Ford 2013 em arrendamento que agora exibe sinais do vazamento de fluido PTU - sem vazamento visível, mas o cheiro de gasóleo queimado atravessa as aberturas. Não pode dar ao luxo de levá-lo ao revendedor desde que a garantia tenha expirado menos de 4k milhas atrás. Mesmo problema com um 2011 Taurus sho. Eu agora tenho um peso de papel de 50.000 até que ford possa obter outro ptu que me custou 2.500. Esqueci de mencionar que meu Taurus sho tem apenas 48.000 milhas. Saiu na minha vantagem do Ford 2007. Apenas caiu 2.000 para que a PTU fosse substituída no meu AWD Ford 2008 Borda com 68 mil milhas. Roubo rodoviário, Ford. Alguém já escreveu uma carta ao Centro de Relacionamento com o Cliente da Ford para ver se eles reembolsam você por algum, se não por todos, do custo para substituir sua PTU. Se assim for, você teve algum sucesso com isso. O fluido negro começou a vazar cerca de uma semana atrás em Meu 2010 Edge. Ao vê-lo hoje e de todas as minhas lições eu tenho medo do vazamento de ptu. Você tem que ser proprietário original para se juntar à classe Comprada no ano passado com 88k, minha esposa apenas o dirige localmente, ainda que seja 92k um ano depois. Acabei de comprar um 2013 AWD como um certificado usado e agora descobrir que há muitos problemas com o ptu. Trazu meu Ford Edge SE 2011 para uma mudança de óleo e mencionou um odor forte proveniente do motor. Venha descobrir que a minha PTU precisa ser substituída. Meu veículo possui 83.738 milhas. O reparo será de pelo menos 1800 e ficarei sem carro por alguns dias. Ford precisa fazer um recall sobre esta questão, tenha um 2011 ford flex com 48 k e a ptu no veículo foi e ford não me dá um centavo para ajudar a reparar o carro. Enquanto a flexão estava na concessionária cinco vezes para um reparo de transmissão e eu poderia ter processado por lei de limão e eu não sentia e estou chateado porque este é um erro devido aos engenheiros ford eles fizeram uma unidade defeituosa um caso de transferência sem plugue Atendê-lo e é suposto ter um óleo de engrenagem nele que seja suposto ser tempo de vida e todos parecem estar caindo na faixa de 40-60 k, então não há mais senhor legal. Eu comprei este veículo porque eu sou um t12 para e eu pensei que era um carro confiável, mas o menino estava errado e tentei obter ajudas do Ford para abrir casos e eles me fecharam bem, ford, foda-se, eu estou comprando o jap de agora em diante eu amo América, mas eles podem fazer um carro que vale a pena comprar Comprou 2007 Ford Edge com 55000 milhas em dezembro de 2015. Maio de 20016 teve o óleo mudado em 58000. Dois dias depois, durante a condução, experimentei um severo ruído vindo da parte traseira. Coloquei no revendedor na mesma tarde e foi informado de que era o caso de transferência e custaria 1500 para substituir. Eu não comprei garantia estendida, então eu fui responsável depois de 3000 milhas, eu estou conseguindo corrigi-lo e será negociado no dia seguinte. Eu tenho um 2013 AWD Edge e estou agendado para que isso seja corrigido amanhã. Felizmente, meu mecânico notou o vazamento de óleo e ele seria consertado sob a garantia do trem de força. Acabei de comprar meu Lincoln MKX 2007 em fevereiro. Realizou-se para fazer novas assas. O nosso mecânico informou ontem que a colocação do CAT é a culpa do superaquecimento fluido na PTU. Precisa de uma substituição completa no valor de 1800-2000. Pensei em comprar um carro de luxo confiável. 125000 milhas em um Edge de Ford Edge de 2007. Viajar até a colina percebeu um cheiro de material de fricção distinto. Segundos depois, toda a entrada do pedal do acelerador foi desativada. Iniciará o diagnóstico em breve. Minha vantagem de 2013 tem o mesmo problema e sou meticulosa em cuidar dos meus carros. Eu permaneço em cima de toda manutenção e mantenho meus pneus girados e equilibrados. Isso é uma loucura que há muitos de nós com esse problema. Ford deveria resolver esse problema em sua moeda de dez centavos. Um carro deve durar com o preço que cobram. 2013 Ford Edge. PTU vazando. Eles substituíram a montagem PTU sob a garantia do trem de força. Apenas 38 quilômetros no Edge. 2010 Ford Edge. Pegou carro para inspeção de mudança de óleo. O diagnóstico encontrou vazamento de PTU, eles recomendam o uso de peças de PTU de 1500 mais impostos. Tem 67 mil milhas. A garantia acabou. Eu tenho um Ford Edge AWD 2010, e eu acabei de entrar na Ford para lembrar o tanque de gás e eles me disseram que eu precisarei ter minha PTU substituída e as partes sozinhas são como 1500.00. 2008 lincoln mkx awd ptu fault. 1500 para reparar. Mais um custo de semanas em um carro alugado Sim PTU falha e depois Ford reparou que há um problema diferencial traseiro. Uma conta de reparo adicional de 1600. 2010 Ford Edge. 147,000 milhas. Pagou menos de 1 mês atrás. Uma semana depois, zumbido sob o capô, começando em cerca de 40 mph. Diagnosticado como problema PTU com preço de 1600. Agora parte está em ordem. Tentando decidir se eu consertar e vender ou apenas vender agora. Um dos meus carros favoritos, mas gostaria de ter pesquisado muito mais antes de comprar. Sim, o mesmo problema acima. Teria sido substituído e ainda está vazando. A Ford precisa agilizar-se. Sim, o mesmo problema acima. Teria sido substituído e ainda está vazando. A Ford precisa agilizar-se. Para adicionar ao meu comentário anterior, eu tive que pagar do bolso para o reparo e dois dias depois, agora está piorando. Chamando novamente o departamento de serviços da Ford para que eles possam tentar descobrir o que está acontecendo, é claro, às minhas custas. 2009 Ford Edge não compra ninguém. Eu tenho um Ford Edge 2008 - minha unidade de PTU foi substituída em 2012 1700 e novamente Im substituindo a unidade de PTU em 2016 1700 Tenho uma borda de ford de 2007 que comprei há 9 meses com um negociante e a unidade de PTU desapareceu. Nenhuma garantia sobre o veículo e a peça em si é de cerca de 1.000. Depois de corrigir minha PTU e pagar 400,00, teve um pequeno vazamento antes, agora é um enorme vazamento. Chamou o revendedor há três dias e foi informado que era vazamento residual. Hoje, o local é enorme. Chamou-os novamente hoje e ele estava perdido por palavras. Voltando à loja amanhã. Triste serviço, peças e todo o Ford em geral. Estou fornecendo uma cópia dessas queixas ao departamento de serviços amanhã durante a minha visita. Manterão todos publicados sobre o resultado. Deve ser interessante e divertido porque sei que não aceitará a responsabilidade. Gostaria de ver o olhar no rosto quando ouvirem sobre o número de questões e o processo de ação coletiva. Estou dizendo a todos que eu nunca, nunca, comprar um Ford nunca. Ford tem o meu veículo novamente. Eles finalmente concordaram que sua correção original para a PTU não aguentava. Disse que a parte não era boa. Mais uma vez eles têm o carro durante a noite e agora passaram seu tempo prometido para me fornecer meu Edge. Triste e triste serviço da concessionária e da Ford por não terem recado deste item imediatamente. Acabei de ter o PTU substituído no meu 2007 AWD Edge. Vazamento de fluido que leva a uma falha de PTU. Eu tenho uma borda de 2008 limitada awd 3.5 v6. Eu comprei usado com 73 mil milhas e com certeza 15 mil quilômetros depois, deixou meu noivo e minha filha de 5 meses de idade e eu encalhado no lado da estrada no calor do Arizona a 110 graus. Primeiro notei que o carro estava funcionando um pouco áspero em idile, mas não era o suficiente para se preocupar. Ao dirigir 2 milhas abaixo da estrada, a tela de exibição de navegação foi desligada e, imediatamente, após as notificações do sensor terem passado. A tela do odômetro lê CHECK BRAKING SYSTEM e continuou piscando entre isso e LOW TIRE PRESSURE. O motor começou a correr extremamente áspero e puxei para o lado da estrada. As agulhas de rpm e mph também foram mortas. Depois que eu parei isso, quando percebi que a fumaça chegava de baixo do capô. Com medo do pior, eu imediatamente desliguei o veículo e abri o capuz. Após a inspeção, notei que a fumaça estava vazando do alternador. Tentei iniciar o veículo novamente para uma inspeção adicional, mas estava COMPLETAMENTE morto. Então, nós pegamos um passeio para casa e o pedimos para uma concessionária. Antes disso, tudo aconteceu, o carro começou a ter problemas de transmissão mais freqüentes, incluindo: bater no reverso, perda de torque durante a condução, e, claro, transições de engrenagem de descida brusca. Além disso, tive que substituir 2 conectores de luz da lâmpada traseira, porque ambos se afastaram ao mesmo tempo. Claro que após a inspeção, eles pareciam estar MAU derretidos e deformados. Uma semana depois, a luz traseira traseira do passageiro voltou a sair. Alguém precisa fazer algo sobre essas questões imediatamente. Este modelo de veículo é EXTREMAMENTE inseguro. 2010 Flex Ecoboost motor soprado. 100k no meu Flex. Conduzindo normalmente e acabou de perder energia e começou a correr. Agora meu mecânico Saud motor é filmado. Cilindros 3 e 5. Ele não sabe como ou por quê. Mas depois de ler o post parece ford tem um grande problema com a forma como eles construíram estes motores. Eu não estou normalmente a reclamar. Eu sei que as peças falham e as coisas não são sempre perfeitas, mas venha Ford, minha esposa e eu temos uma vantagem de 2015 com 11 mil milhas, agora está na loja pela segunda vez em 1.000 milhas para obter substituições de ptu. Talvez desta vez o problema seja resolvido. Estou com duvida cheia. O departamento de serviço atua como se não fosse grande coisa sob garantia. Bem, e em cerca de 61,000 milhas já não está sob garantia. O histórico que agora tenho mostra até então, a Ford terá que substituir os selos 50 vezes, vergonha na Ford por não encontrar uma solução para um problema em andamento. Compreendeu uma vantagem do w013 em janeiro de 2015. Em março, nossa unidade de PTU falhou e teve Para reparar o custo g em 2100.00 A garantia já expirou quando isso ocorreu. Não está feliz que o Ford esteja permitindo que as vendas de peças defeituosas continuem. Peguei o meu 2007 Edge nesta manhã para que a unidade PTU substituísse 98 mil milhas. Eu tenho lidado com o vazamento há cerca de um ano. Acabou de pagar o mês passado, foi dito que poderíamos substituí-lo ou trocá-lo, REALMENTE. A Ford precisa fazer uma lembrança e consertar este mesmo carro de emissão por 2 semanas, trazido de volta para concessionárias para questões menores. Chegue à concessionária apenas para ser informado que não é dirigível. Agora nos sentamos aqui e esperamos. Pergunte-se por que essa questão não foi abordada e como eles podem me vender um carro com esse problema. Eu peguei o Ford Edge de 2007 para ser verificado em 17 de maio de 2016, estava fazendo muitos barulhos e balançando. Assim, o comerciante disse que tinha um eixo dianteiro neutro PTU, centro direito raro, direito, dianteiro, feixe central, mancais, balanços dianteiros e Link all Isso foi mais de 3000,00 em reparos. Então eu disse a ele que eu não tenho 3.000 agora o que eu poderia consertar para manter o carro na estrada até obter o resto dos reparos de dinheiro. Ele disse que você precisa pegar sua PTU e o eixo dianteiro esquerdo feito imediatamente, então eu disse Ok, então, na sexta-feira, eu estava na Wawa para tomar uma xícara de café antes de entrar no trabalho. Tenho o meu café colocado as minhas chaves na ignição, mas as luzes da bateria continuaram e morreu lentamente, liguei para Triple A e vieram e me disseram que isso pode ser um adiantamento ruim, mas eles vão me levar a trabalhar porque eu trabalho de 11 a 7 de noite, graças a Deus, eu Estava em Wawa, eu poderia ter sido encalhado em qualquer lugar. De manhã, meus colegas de trabalho me levaram de volta ao meu veículo. Eu fui para Pep Boys, que estava bem na estrada e eles levaram meu veículo para a loja e disseram que era um mal cinto o topo do alternador que mata minha bateria, então eu Teve que comprar um cinto e uma nova bateria. Naquele momento eu estava muito irritado com a concessionária porque eu tinha levado o carro para ser verificado e a bateria poderia ter sido salva se eles simplesmente me dissessem que eu tinha uma correia ruim no meu alternador eu poderia estar em qualquer lugar e o O carro parou de correr Eu não precisava estar em Wawa. Então peguei meu carro de volta ao concessionário em 31 de maio para fazer a PTU e o eixo conforme recomendado pelo técnico de serviço em partes. No dia 31 de maio, na manhã seguinte, fui convocado pela concessionária e disse que meu veículo está pronto para ser apanhado e está correndo como novo e eu disse para ele. Eu disse que era rápido, ele disse que eu trabalharia com técnico a noite toda eu disse Ok, eu disse que você pode esperar até sexta-feira, ele disse com certeza. Luz da bateria, e não iria começar, então eu liguei para Triple-A e o cara disse que parece que você tem um início de partida ruim ou algo parecido assim, na manhã seguinte eu voltei para o meu veículo e foi levado para Pep Boys e O cara me disse que o cinturão no alternador falou e que matou minha bateria, então eu tive que comprar uma bateria nova e um cinto para o alternador, então durante esse tempo eu peguei meu veículo para a concessionária para corrigir em 31 de maio de 2016 E me ligou no dia seguinte e digo Priscilla seu veículo está consertando sua condução como eu. Eu disse que era rápido, ele disse que sim, meu técnico trabalhou nisso a noite toda. Eu disse que sim, você pode esperar até sexta-feira e eu vou buscá-la Então, para o eixo dianteiro a ser feito e a PTU foi 2214.00, ele me deu um desconto de 100, seria originalmente 2315.00 aproximadamente, então eu fui e peguei meu veículo e então, quando eu estava dirigindo a estrada, o carro estava fazendo o Mesmo ruído fazendo o mesmo e tudo o que eu trouxe K ao revendedor imediatamente e eu disse a ele que eu preciso de um técnico. Eu não posso descrever o que está acontecendo é o mesmo problema que eu tive quando eu trouxe. Preciso de um técnico ou mecânico para ir comigo e podemos dirigir no carro e he can tell you whats going on so they had a technician drive with me in the vehicle and the vehicle start that grinding noise in the rough like them the wheel the front wheel was skipping it was a rough drive so I went back to the dealer and a mechanic was telling him what it seems like there a passenger side Hub and other sound I dont know what it is but it might be electrical the time David said it says something misfiring and he said yeah it could be but we have to check it out to be for sure so he told me bring it back on Monday and we can check it out and see whats going on so I said okay Ill try to bring it back Monday so Im on my way back to my jobs. so Saturday morning I couldnt stand it no more coming from one of my clients I took it to a mechanic and he was able to fix most of the work in less than three hours but the other part which was the center being the bearing bar or whatever its called that goes into the PTU he had to order it and it was the item that was still making a grinding noise and then he asked me how come they put a bad sensor being into a brand new PTU I said I dont know but that my car is running much better would just the sway bar links and right sway links he added and they were going to say is electrical problem maybe or a hub wrong it was going to get me in there and just yank my chain some more. You should also look into the problem that has been widely reported with Edge owners for the TSS and OSS sensors. Not safe when youre driving down the freeway at 70 mph and the speedometer, odometer and computer turns off and you cant accelerate. If Ford doesnt recall this, someone is going to get seriously injured My vehicle is going to the shop for the second time in a week -- just paid over 1,000 to get these sensors replaced. Shame on Ford. 2007 Lincoln MKX PTU replaced 2 years ago. Same problem happening again. Taking it to the same dealership again this Friday. 1,700 to repair a little over 2 years ago. Warranty is good for 2 years. Ugh Need mine replaced to, about 160,000 miles on 2008. 2010 Ford Edge Limited AWD 110k miles. PTU is leaking making lots of noice. 2200 to fix. 2007 ford edge sel 165,000. First its the coil pack issue that burns up the ECM, 2000, should be a recall, now the PTU is leaking and runs like there is a miss Really Ford, we pay tons of money for extended years of payments to afford buying these vehicles Its time to step up and handle the issues for your comstomers. 2008 FORD Edge AWD. Started making a slight grinding sound at about 150,000 miles. Changed the fluid in the case unit myself. Found some metal flake particles in the old fluid. Installed new fluid in the PTU. Car ran fine for about 4 weeks. Started noticing a squeaking sound that sounded like a bad shock. Took the car to the dealer to look it over and 95.00 later they told me that the PTU was bad and it would cost 2,300 to replace it. Car drives fine no power loss on the front or rear drive. Just a squeaking sound when the car takes a slight dip or turns to the left. Took car home and jacked up the car to check it out myself. No leaks, no metal powder by the seal or shaft ends. Nothings. Checked CV drive shaft gear backlash seems normal. Think Ill ride this one out. Ford Edge AWD 2010: I just got my PTU fixed two weeks ago, then my car is still having the same issues, after it was fixed. Now the Ford dealer is telling me the back PTU broke. (didnt know I had front and back PTU) ok, then, what is the status on this lawsuit 2010 Ford Edge AWD. Just had the PTU unit replace 1900 I just had the PTU in my 2010 Ford Edge Limited replaced 3 days ago at 54,000 miles. The cost of the repair was about 1800. What is frustrating to me is the fact that I took the vehicle to the dealer about three months ago because I was hearing an unsettling intermittent squealing sound. We couldnt reproduce the sound while at the dealer service department. I felt that I was treated as though I might be imagining the problem. I was assured that the car was fine. If there is a history of this problem, I wonder why they did not take a look at the PTU to see if it had a problem. I own a 2008 Ford Edge, which I recently took to a Ford service shop for a fuel tank safety recall. They informed me I have a leaking PTU that would cost 1040 to replace. After reading about the numerous PTU issues on the Ford Forum, its clear Ford needs to cover this recurring problem as its a safety issue bc the AWD fails when the PTU fails. I own a 2014 Lincoln MKX, The dealer repair shop just called me and said that the PTU Unit is leaking and that they need to order one to replace it. This is the 2ND PTU Unit replacement on this vehicle in less than 6,000 miles Still under warranty, but how often will this happen I think the Company has a REAL problem - hope they continue to cover the expense even after the warranty has depleted I just had to replace my transfer case because of the seal thats suppose to be a life time seal and we think it ran dry due to an unknown leak cost me 1000 for an used transfer case it was in my 2007 ford edge Replacing PTU 1600 on my 2007 Ford Edge today. GETTING MINE REPLACED IN MY 2011 FORD TAURUS AWD AS WE SPEAK 2,000 Im having the same issue with my 2007 Ford Edge. making the same sounds as listed above. the place I took it to said it would be very expensive to fix. Im having the same issue with my 2007 Ford Edge. making the same sounds as listed above. the place I took it to said it would be very expensive to fix. Just purchased a used 07 Edge, as the tech were replacing the recalled Fuel Tank they noticed an issue with the PTU, 1800ish was the quote. Just happened to me today on my 2010 Ford Edge. Ford should step up and have recalled these parts. So disappointed. Now I am out 1600 to fix it. Replacing the engine and ptu on my 2014 Ford Edge. Engine cost 4800. The dealership is paying for the ptu. Our 2013 Edge Sport AWD began weeping fluid around 40k miles and now, at 95000 miles, is leaking and dripping fluid. Ford says it will be around 2800.00 to repair. 2013 Ford Edge and was lucky to get to side of highway when everything went wrong. I was lucky I was just at 52,000 miles and still under warranty for the transfer unit. Very scary and expensive to two. But, seeing what everyone else is paying, I am lucky. This is a recall for sure. 2013 Ford Explorer - Lower transfer case for AWD leaking burnt oil. 70,000 miles, no extended warranty and Ford says nothing we can do, but replace it before it leaves you stranded somewhere so paying 1600 to replace. This does not seam like something that should go out so soon. Yes, I have to pay 1800 dollar expense. Im so confused because my car always get check with every oil change from Ford, and it was never mentioned My put just went out 2009 Ford Edge 1700 to replace unit I have the same problem 08 ford edge 1800 to fix 2008 Ford Edge. Paid over 2k for PTO repair and now 30,000 miles later it is leaking again. 2008 Lincoln mix 89k miles ptu went 1600.00 Having mine replaced as we speak in my 2011 Taurus 1800 dollar fix as well, something needs to be done. I have my car serviced like clock work at the dealership and this was never mentioned and I honestly believed never checked for any leaks. Yes at 30k miles dealer replaced PTU on 2013 MKX, was dripping black gook, now at 35K dealer says it developed a leak between PTU and transmission, dripping red fluid, ordering new seals. I have a 2013 Ford Edge that I just had to have the PTU fixed. It gave out on me while driving. 53k miles. 10.27.2016 I took my 2008 Edge into the dealer today for a recall problem with the gas tank. They replaced the tank and hardware at no cost but I was informed that the PTU is leaking and will cost 1,850 to replace. He said it like I have that kind of money just lying around, I was floored Ive been a Chevy man for 31 years and if Ford doesnt make this right I will never buy another vehicle from them again. We just bought a 2013 Ford Edge Sport with 22,000 miles last month. Started smelling a burning oil smell through the ventilation. After googling power train warranty from Ford, I noticed PTU popped up as it being a problem. I called Ford and made an appointment. Took the Edge on and as the female service writer of the power train warranty would cover the PTU of there was an issue. She stayed that I did not have a warrany, as I stated the bumper to bumper expired last month, but still have the power train warranty. She stated they will have to what parts are covered. I told her are you kidding me. Hours later I was advised that the PTU was shot and I was SOL. I will never buy a Ford ever again. I have a 2007 Ford F-150 with the 5.4 nightmare. I should have learned my lesson not to buy a Ford again, but I thought I would try again, boy was I wrong. Ford does nothing for there horrible engineering flaws. FU Ford PTU unit is shot at 116,000 miles. PTU BLOWING OIL AT 72000 MILES. 2010 Ford Edge AWD PTU went at 95k miles. Repaired but still having issues. Car drove perfectly before this. I have a 2009 Ford Escape AWD with 82,000 miles. Ive only had it 2 years, and it was Ford Factory recertified when I bought it. The PTU just completely failed without warning. Bought a 2008 Ford Edge with 194000 miles, now just over 200000 miles the PTU has to be replaced at the cost of 2100 bucks. Not more than 6 months ago we also replaced the faulty TSS and OSS sensors at a cost of 600. Ive been a long time Ford fan, have had many of their cars and trucks but will no longer buy their vehicles as they no longer seem interested in fixing problems that are occurring across multiple model years of the same vehicles. 2011 started leaking at about 80,000 miles and stopped thought it was oil leak. now at 100,000 leaking and smells 2011 started leaking at about 80,000 miles and stopped thought it was oil leak. Now at 100,000 leaking and smells I have a 2007 Ford Edge and I had to get a new transmission and just a week later the ptu is leaking 2008 edge and limited 90k miles PTU leaking smell in cab had PTU replaced1600 I brought our 2014 Exp XLT in for an oil leak. I was told it was just a PTU overflow valve that was loose. Had the car for two weeks and leak returned. Brought car back and had to have a new PTU put in at 28000 miles. Awesome I had a 2007 Ford edge, I no longer own it. Both the PTU and the water pump went out costing me 4000 within a month and a half. Do I still qualify to file for this class action lawsuit even though I do not own the car Anymore I have a mazda cx9. Transfer case issue. due to the poor design of the car the catalytic converter was placed too close to the transfer case and it cooked the lubrication. as a result the transfer case no longer was lubricated and now a very expensive replacement. Could also have additional problems with the transmission. problem being addressed now. Looking for an update on current status. I had the PTU in my 2007 Ford Edge replaced a couple of months ago. They said they frequently have people come back with the problem, mine dripped a little from the day it was replaced and now is worse. Sitting at the Ford garage now waiting for evaluation. Brand New 2006 Ford Escape - replaced the PTU around 2010 (year 5) just now started hearing the same noises again. No other issues. take decent care of the car. Just the PTU. 2012 Ford edge limited. 74000 miles, today I am replacing the ptu again. This will be the 3rd ptu in the car. Costing me this time 1900.00. 2008 Ford Edge, 130K miles. Went to get my oil changed and the transmission fluid dip stick was dry. Told me I had a leak. Huge puddle underneath vehicle after they refilled it. 2011 Ford Flex SEL Ecoboost, 78k miles, over 1900 to replace transfer case 2009 Ford Flex Limited AWD 130xxx miles. Failed PTU due to leak. Ford quoted me 2600. Im experiencing the same thing with my 07 edge 1800 in repair and of course the warranty expired trying to get rid of this dam truck look good very unsafe. Anyone else experience the automatic shut down meaning the vehicle suddenly shuts down while driving no warming, no lights nothing smh ford company has to start fixing this problem way to many complaints. Smh Have a 2012 Ford Edge. Started seeing some fluid leaking under my car. Brought to the dealership and it was confirmed as a PTU leak. Now they want 1900 to fix it We have a 2010 Ford Edge and about a month ago it started making a humming sound when you accelerated and about 2 weeks ago it started vibrating when you would accelerate. Took it to 2 mechanics that both told us to take it to the dealership. The dealership has now confirmed that it is the power transfer unit. It is going to cost 1900 to fix, but we have to fix it as it is the only vehicle that we have. Mine just just put into shop today .2008 mkx needs transfer case 2011 Ford Edge just told today that my PTU is leaking. Ive complaining of a smell that smelt like coolant leaking. But all this time it was a PTU leaking. I have documentation since 50,000 complaining of this smell. I now have 125,000 and my extended warranty which just expired, I now I have to pay 1800.00. I called Service Director he was nice and his ford rep said they will do nothing for me. Im on the phone now with Ford Motor Company asking why they are they not helping. I see alot of comments regarding the Edge and Flex. I have an 07 Fusion AWD and this just happened to me on Sunday evening. There was NO issue or warnings prior to hearing a loud bang and then my car not moving. My PTU actually exploded, gear fluid everywhere. There is a huge hole in the side of the casing. Ford needs to take care of this problem. Not the consumer. Just had mine worked on yesterday (11-8-2016) 2,300 worth 2012 Ford Edge, leaking, but no failure. Work is guaranteed for 2-years unlimited mileage. I have a 2007 Ford Edge. The ODO Data Error message displays, odometer stops working, wrench light illuminates and as far as I push on the gas petal, nothing but engine ramps up like its in high gear. Car instantly will not go. I attempted to put into park and it sounded and felt as if the transmission was about to fall out from the car. Very hard thump sound when I did get it to shift. When I placed back into Drive, there was a short delay before the transmission actually shifted and again, it sounded as if the entire thing was about to fall out from under the car. Next, when I attempted to accelerate on the gas, no movement, but the engine was clearly running as the RPMs showed. Eventally, after holding down the gas petal to the floor for a few seconds, the car shifted and began to drive normally again. I have a 2012 Ford Edge. The PTU is leaking fluid from the vent. 2,000 to replace or 625 to replace the fluid and seals and hope for the best. Only 62,000 miles on the vehicle. Ridiculous. 2011 Ford Fusion SEL AWD with 54000 miles. Just outside the 5 year 60k power train warranty. Just had the car into Davidson Ford in Clay NY and was told the PTU untit is shot and the drive shaft also needs to be replaced. Was also told it needs tires and that the work cant be completed correctly without them. Very unhappy customer. Total quote was almost 4000.00 dollars. i have a 2014 ford flex since I bought it in 2015with 54000 km on it second hand i put 47000 km on it in that time i have replaced 2 PTU 1 driveshaft and a ignition module I have 3000 km left on my extended warranty when it runs out not looking forward to paying for the 3rd PTU Same issue with my transfer case. Constantly filling it with fluid. Poor design and no way for pressure to escape. So it blows through the vent tube and probably cracking all the cases and causing further seepage 2007 Ford Edge all-wheel drive just got quoted 1,800 for PTU replacement. 1945 was the grand total I have a 2011 Ford Edge Sport with the common complaint of burning propane smell after transmission heats up. Now in reverse with the front wheels turned it jumps or slips. Called the dealer stating I knew it is the PTU, they wont even look at it without a diagnostic fee of 90. This is happening too often not to have a recall notice. I have a 2010 Ford Edge SEL AWD. I am having the same problem with the black grease leakage and the propane like smell. The problem started at 110,000 miles. I took the vehicle in and the dealer told me that it was the PTU. I could not afford to fix it. I had them fill the case with whatever the grease was. They showed me that the grease was coming out of the vent. There is no way to flush the system because it is a closedsealed unit. The problem persisted I have 133,000 miles on the car now. I am now starting to experience jumps on acceleration. I am sure it is the PTU. The dealer told me that later units allowed for flushing. But the one on my car does not. I know Im going to have to replace it but based on what I have read it is a recurring problem even with the replacement units. So I am going to drive this vehicle until the point of total failure. This is definitely an engineering or product quality issue and should be addressed by the manufacturer. I have a 2010 Ford Edge SEL AWD. I am having the same problem with the black grease leakage and the propane like smell. The problem started at 110,000 miles. I took the vehicle in and the dealer told me that it was the PTU. I could not afford to fix it. I had them fill the case with whatever the grease was. They showed me that the grease was coming out of the vent. There is no way to flush the system because it is a closedsealed unit. The problem persisted I have 133,000 miles on the car now. I am now starting to experience jumps on acceleration. I am sure it is the PTU. The dealer told me that later units allowed for flushing. But the one on my car does not. I know Im going to have to replace it but based on what I have read it is a recurring problem even with the replacement units. So I am going to drive this vehicle until the point of total failure. This is definitely an engineering or product quality issue and should be addressed by the manufacturer. 2013 Ford Edge SEL. 77,000 miles and the PTU has gone bad. I could smell oil through the vents a couple times but assumed it was other cars around me. Turns out I should have looked into it more. Extended warranty ended at 75,000 miles. Just my luck I have a 2007 Ford Edge, after numerous fixes ready. blow motor, irrigation issues, top sunroom sticking, heat coils and air going out, the water pump (which cost 2600 to fix Sept 2015, Im now being told another 2800 is needed to fix the computer, which is misfiring causing my car to jerk and jump. This car is an absolute disaster and Ford knows it. Its a shame. My 2006 Ford Escape has this same problem, PTU bad. Clanks and jerks when driving, ABS and 4wd warning light on. Replaced both tone rings already, now this. Ford needs to really get it together on this. 2013 Ford Edge AWD without driver aware of any symptoms diagnosed as failed PTU at oil change. 1800 to replace. Needless to say, no more Fords for me. 2012 edge. Just discovered at routine service PTU is leaking. Just purchased used 13 months ago. Lucking out its still covered under power train warranty. Will be looking into extending warranty now. 2011 Ford Edge SEL AWD Catastrophic failure of PTU. Purchased vehicle as a certified pre-owned in 2013. Part of it was covered under w arranty and it took them 11 DAYS to fix. I have a 2012 Ford Edge Limited AWD. The problem with my car started around 100K miles. I brought my car into the shop a week ago because of a chemical smell the car was giving off and was not running properly. I was told that the PTU needs to be replaced. I was quoted 1800 to fix the issue. I agree this is definitely an engineering or product quality issue and should be addressed by the manufacturer. I had to replace the transfer case on my 2007 Ford Edge AWD I have a 2016 Ford Explorer platinum with 14,000 miles 6 months old. I was driving and my car went from 65 to 30. Started to sputter and then the smell of gas, and then burning. They had my car for a week and then said the PTU leaked and the whole unit needed replaced. I just picked up my car and the smell of burning is thru out my car. Not happy 2011 edge awd. Just diagnosed pry failure. Waiting on bill I have a leak on my ford edge 2007 My ptu went out We have a 2010 Ford Edge. The PTU just went out at 120000 miles. We have a 2010 Ford Edge. The PTU just went out at 120000 miles. 2007 Edge diagnosed this morning with needing new transfer case. 2100. 98,700 miles. 2007 Ford Edge with PTU issues and others with the transmission slipping and jerking, loss of acceleration. Dealership was aware and failed to disclose which would have changed my decision to buy this car. The issue was diagnosed within 60 days of purchase. Dealer stated they wanted 2100 to repair plus the PTU issue. Totaling 3-4k. Really dislike the lack of credibility of Groove Ford Colorado. Never will use them again 2013 Ford Edge AWD, PTU replaced by dealer at 45,000 miles and needs to be replaced again at 80,000 miles. Both times burning tarrubber smell in the passenger compartment when the air vent, heater, or defroster is on. This time it is making whining noises too. Havent contacted the dealer yet. Have a 2007 Ford Edge AWD just hit 87,000 miles and found fluid all over the bottom of my car. Took it to my mechanic and he says its the PTU. Ive taken my car to the dealer numerous times complaining of power when on highway as well as gas oder smell. Each time they told me nothing was wrong with car, but they found other isdues. Well this time the car stopped completely and had to be towed. Even when I took to the dealer, the mechanic said he was afraid to drive off the lot. Got quote back of 2300 with a proposed discount of 100. Its the PTU and rear housing thst needs to be fixed. I refuse to do it since I have been consistent tsking it in for repair only to be turned away saying its ok. 2012 ford edge sel 3.5 v6. Just rebuilt the transmission. That cost 3200 and now replacing the ptu. 93,000 miles. Should of bought a Chevy. We have a 2010 Ford Flex with 91,000 miles. We took it in for routine maintenance and they said the Power Transfer Unit was failing and needed to be replaced for 1,700. Bought my 2012 with 12k miles on it. Had to replace the transmission at 20k miles. Last night my PTU exploded according to my dealer and has to be replaced. It currently has 44,000 miles. Oh and the brake booster had to be replaced at 30k miles. What a joke ford is. 07 Ford edge, I replaced the ptu at 140k myself with supposedly the updated version. I payed 700 for it. Now it has 190k miles and the new one is whining and loosing fluis 08 Ford edge. Transmission needs to be replaced (1800)and the power house assembly was replaced 600. 08 Ford edge. Transmission needs to be replaced (1800)and the power house assembly was replaced 600. 2011 Lincoln MKX with blown axle seals and expensive dealership repair. 2011 Ford Edge PTU 1600 2011 Ford Edge 1600 Brought the vehicle brand new in Apil 2016, a 2016 Ford Explorer Sport. I have had it returned to the shop 4 times since. Last week it was back in the shop because of a horrendous smell coming from the vehicle. Ive had 3 different smells, an exhaust smell (sulfur), a burning oil smell and a burning smell because of the under body anti rust that was over sprayed onto the hot surfaces. Last week the Ford dealership replaced the PTU. I was told it stunk their entire workshop and offices out. God knows what toxins have been flooding into the cabin as I drive my kids around. I have been driving it over the weekend and the smell is back. This is absolutely ridiculous. At the moment its under warranty but not for long. What will the trade in value be, people do their homework. I, like all of you want answers and protection. 2007 Lincoln MKX. 83,000 miles when it needed the first PTU seal kit (900). 3,000 miles later, leaking again-parts warranty. 4,500 miles more, leaking again - parts warranty again. Now they say theres shavings in the oil and the pTU needs to be replaced (1,700). I asked if the new PTUs last longer. Was told they dont know How about that. SMH I have a leak at the axle seal on the passenger side of the vehicle. I had it repaired at a transmission shop that I work with two months ago. less than 2000 miles and it has started to leak again. I like this vehicle and would like a much better fix. I see on line that many people are experiencing this kind of problem 2012 Ford Edge was making noise, smelled gas and felt like it was stalking. Apparently need a new PTU and powersteeering pump. 2010 Ford Edge Limited - Had issue with Power Transfer Case. Told me unit would be 2k in repairs, not guaranteed fix. Wait was 2 months because part was on back order. No recalls. Traded it in. 2007 Lincoln MKX AWD, 114,000 miles. TPU seal bad, not replaceable. Forced to purchase new unit 2011 Ford Edge Owner OuT has gone out. And no one wants to except responsibility for replacing it repairing this part UGH One month before Christmas and my 2011 Ford Edge has to have the PTU replaced. the estimate is 2020 Having it done Friday morning Happy Thanksgiving and Merry Christmas to me 2011 Ford Edge Limited AWD with 82000 or so leaking ptu fluid. No warning just a few big puddles underneath. Took to Ford dealer and like everybody else bad ptu. This is rediculous I am a Ford guy but the number of people that have had to do this multiple times is kinda scaring me away from their products. Reading google searches about Ford customer service is even more surprising. Hopefully this goes through and we all get our money back. 2008 Lincoln MKX AWD. Heard squealing. Felt a hard brake. Then vehicle started stalling ( like the rear wheels werent keeping up with the front). Smelled burnt gas. Took car to dealership. PTU housing came apart, plus damaged driveshaft. 2900 dealership estimate. 2008 Lincoln MKX AWD, leaking black fluid for some time now, feeling uneven movements as I accelerate. Took it into the dealershop thinking it was a seal to be replaced, they tell me I require a new PTU. Approximately 2000 CDN. I am in vacation and my car is making same noise, when I took in for recall Ford told me that I should donthis. I had already replaced wheel bearings. I hope the car makes it through the weekend and then I can take it in. I do not look forward to spending the 2200.00 2010 Ford edge awd PTU just went bad, 2k to fix it. 2013 edge leaking at ptu. Going to take it in for service. 2010 Ford Flex LTD. AWD Ecoboost. Over 2500 to fix. Opened a complaint with Ford Canada, they would do nothing for me even though I was under the mileage on my warranty, but over in time by a couple months. 2011 Ford Flex Titanium AWD EcoBoost. PTU Died just after the 60k mile mark for factory warranty. Paid out of pocket, 1400. Dealer did work. I had to have the PTU replaced on my 2013 Ford Edge with about 71000 miles. 2008 ford edge. 109,000 miles. Noticed oil in driveway. Sure enough PTU is leaking. Still troubleshooting for a fix. 2007 Ford Edge SEL 145,000 miles. Whines above 40 mph, grinding and affecting shifts, diagnosed as ptutransfer case. It will cost around 1500 total. Keep your receipts incase recall is issued. 2012 Ford Explorer leaking PTU Sseal My 2007 Edge has a PTU leak PTU failure on my 2013 Edge limited. 61,400 miles. Had bad smell in cabin. Luckily I had a ESP and CPO warranty so it only cost 100 but shouldnt have to pay that either. Ford should of fixed this issue back in 2007 Have to replace PTU on 2007 Ford Edge AWD. Leaking oil through the vent. 156,000 miles. Compared to others, feel lucky. 1600 PTU unit failure 2400.00 2010 Ford Flex PTU leaking. 2000 fix 82,000 miles 2011 Ford Edge Limited AWD 112000 miles. Replace PTU 1900 2009 Ford Flex, 108,000 miles. PTU needs replacing 1800. I phoned other mechanics to get a cheaper price, no one will touch it 2009 Ford Edge Limited AWD. 53,000 Miles. Leaky PTU. Dealer said about 2,000 to fix it. PTU failure on 2011 Ford Flex as well I have a 2007 Ford Fusion SE AWD and transfer case was leaking onto exhaust I guess until fluid ran low then started hearing grinding noise, Had the fluid checked and it was low, Seal was leaking but I didnt know it until it was too late. Had transfer case flushed and refilled. Still running but noisy 136,000. miles on it now. Lowest replacement cost I found just for the part 620.00. Entire transfer case. I would have to install it my self. I have a 2013 ford Edge. The PTU began leaking around 100,000 miles and have replaced it twice since the first one went bad. Both were used 2013s PTus. All have the same issue. The 2nd replacement Im driving on now is beginning to smell again. The repairman said they are overheating causing them to fail. We were just told by ford dealership that our ptu is cracked Ford Flex 2014, 42000 miles. PTU failure. Our warranty is covering 100 thank goodness My PTU just failed on my Ford. It was a catastrophic failure going 45 mph. The PTU failure blew a hole into the transmission housing. It was scary. 2010 Ford Edge 78,000 miles. Drive shaft bearing broke spontaneously on highway and had to have replaced 2007 Lincoln Mkx, issue with PTU and Drive shaft bearing. The dealer is asking over 2600 2011 explorer PTU. there is a internal FORD service bulletin about PTU failures. should be a recall. Same issues had to completely replace the unit on a 2009 ford flex. Not a happy camper roughly 2200 in expensive repairs that I didnt have just sitting around My 2008 Edge seal has been leaking for 2 years. My first and last Ford. PTU. Will find out Monday what else they will try to hit me with Going to Jones West Ford here in Reno Nv 2008 Ford Edge. 135k miles and my PTU needs to be replaced. I was quoted around 1500 to fix it. I have only had the vehicle for 3 months. I cant afford to fix it and I cant afford to be without a vehicle. I have wanted an Edge since it came out. I love the vehicle aside from this problem. I emailed Ford and they basically said, Sorry there is no recall on this problem and use a certified ford dealer to fix it. Thanks for your support Ford. Ptu replaced once biw it needs its 3rd. Needed my 2007 Edges transfer case replaced. Now having further issues resulting from its defect. 2300 so far, looking at more. Need new transfer case in my 2013 Ford Edge with 72k. Looking at 2000 for replacement, whats to say this wont happen again. My 2008 Lincoln MKZ AWD is starting to smell like propane or natural gas. I have read that this could be the PTU unit. Need a new transfer case on my 2012 Ford Flex with 61k miles on it. Dealer wants 1,700.00 to fix. After researching online, it seems like a common problem. I also have a 2011 Ford Flex with 62k miles, so looks like I will be getting rid of BOTH If I wanted to dump money into a car, I would have bought a 5000 used car with 100,000 miles on it. Power train just went on my car. My front air bag light and low tire pressure light came on at the same time. Just had it in for inspection at the end of October. Not too happy with my ford. Time to go car shopping. 2008 ford edge with PTU problems. replacement is supposed to cost 1800. fords are fraudsters. I have a 2008 ford edge. I received a letter saying there was a recall on the gas tank. I was already smelling a burning smell coincidentally around the same time the letter came. After taking it to the dealer I was told that the ptu seal was cracked. After telling them to fix it they called me back saying the whole ptu needed to be replaced for 1700. I still havent gotten it fixed. I will never buy a ford again So my 2013 Ford Edge SEL AWD has been leaking this blackish oil for a little while now and ive had this smell in the cabin like burning oil (noticed it when I first got the car used over a year ago but has been getting worse) (Maybe thats why someone was selling it). Anyway, I recently had an oil change done so I went back to see if maybe it was a leaking seal or something. They said my oil was fine and that the thick black metallic oil dripping is coming from my gear box and that I should get that checked right away. I brought it to a mechanic and he called me the next day saying that I needed a new transfer case (or PTU power transfer unit). Apparently it controls the all-wheel drive aspect of my car and he told me this is very common in similar Fords with AWD. The oil heats up and has no venting hole and gets spewed out somehow and it looses oil until it dries up and your shit out of luck. That spewing hot oil is what was causing the bad smell in the cabin. Apparently theres no fix to it or aftermarket product available so he would have to order the part from Ford and it would cost me just under 2000 to fix. I told him to hold off and made some calls and research. Apparently, this has been happening for quite a while now. I called Ford and booked an appointment to get my PTU changed. I found out today that luckily this is covered under the power train warranty (less than 100,000km5 yr). But what gets me is the fact that this seems to be a recurring problem since its an engineering malfunction and not to a specific part so it will happen again. No recall on this. I just hope they realized this is serious issue and something must be done about it. Once I get my car back, I might be looking switch and staying away from Ford. Its a shame, I really enjoy my Edge. Mine is starting to leak. I have 2009 ford edge with 130k miles in it My 2013 Lincoln MKS started has the same problem and theyre charging me over 2000 to fix it, this absolutely ridiculous My 2013 Lincoln MKS started has the same problem and theyre charging me over 2000 to fix it, this absolutely ridiculous 2012 Ford Edge, after doing my research im about 95 certain it will be the PTU, dark black drip spots in the middle and undercarriage looks dirty. Will not be pleased if I have to drop another 2k to fix. I have a 2010 MKZ with the same problem, a leaking PTU. The vehicle has 50K miles and out of warranty, I have had estimates from 2400 t0 2000 to replace the unit. None of the dealers have offered any help only sympathy. I have a 2007 Ford Edge and the transfer and I have a problem whait one car is awd have problem with the transfer case this cost me a lot a for fix more 1400 2010 lincoln mkz with only 133000kms not mikes total, its leaking now and is only a year old with 26000kms on a dealership installed unit. this is crazy that this is happening. my ptu seal on my 2013 edge has been replaced 4 times now of course its acting up again at 68 k miles and of course i am out of warranty i wanna sue ford for this defect 2009 Ford Edge AWD 75K miles. No PTU failure yet, but after reading everything here, I decided to check and maybe change the gear oil in the PTU. I tried to suck the oil out using a pump, but could not get anything. Top it up with specified gear oil. It took 10 fl oz. The PTU only holds 12 fl oz. when dry. Can 2 fl oz of old original gear-oil keep in from failing So far it has, but Im sure the PTU is damaged and its day are numbered. PTU howling Just replaced front wheel bearings and rear rubber mount. Now Ive been quoted 1800 more to place PTU. Owner of 2007 Lincoln MKX with just at 112000 miles. PTU has been diagnosed as issue with a solution of 1800 without labor Is there a recall How is Ford fixing this 2007 ford edge ptu leaking is this a recall 2007 ford edge ptu leaking is this a recall I have a 2007 Ford Edge and the put is leaking transmission fluid badly. have to top off everyday. leaves a puddles wherever I go. hope to get money to pay for the repair. 2010 Ford Flex w 60,300 miles. PTU completely failed internally. 2,500 repair bill with Ford disclaiming any responsibility. i have a 2014 with 48000 on it noticed oil by trans while i was changing the motor oil The owner of a 2008 Ford Edge all wheel drive with 58000 miles on it and Im having the exact same issues the dealer has diagnosed my problem as a PTU that needs to be replaced as well as OSS and TSS sensor. It is horrific that Ford Motor Company is not accepting accountability for this this is a total Injustice to its customers I have a 2010 Ford Edge Limited with 65k miles on it and had to replace the PTU. The certified service center told me it was a common issue and it was about time it went out in my car Cost me around 1500 to replace. I have a 2013 Ford Edge. My wife took it to have the oil changed two days ago at Thomas Tire where she was told that the transfer case was leaking. The vehicle is still under warranty through Carmax so we will be taking it there to have everything checked out. I have a 2011 Ford Fusion AWD. I went to crank up my car to get groceries and I noticed an awful noise. I took it to the shop and was told that the transfer case needed to be replaced. No leaks, no warning, no nothing. I have a 2011 Ford Fusion AWD. I went to crank up my car to get groceries and I noticed an awful noise. I took it to the shop and was told that the transfer case needed to be replaced. No leaks, no warning, no nothing. Oi. Yes I had my PTU replaced 2 years ago. 2007 Ford Edge SEL Plus AWD. 1800 I have a 2010 Ford Edge and was told the PTU was leaking and it would cost 3600 to replace. It only has 100,000 miles on it. My 2010 Ford Edge has a leaking PTU, dealer has quoted me 1500 to repair. Same issue. Bad PTU diagnosed after replacing seals twice. Absolute rubbish. My 2011 Ford Flex, transfer case fluid is leaking, some of it getting on exhaust causing burning smell. Drive shaft to rear end is making a terrible noise. I do not wish to pay a lot of money to fix this, being that its a factory malfunction. And I took it to Big O yesterday, spent 3 hours there with my two year old. I spent 400 to replace breaks and a rotor, but did not fix the problem, they said they could NOT fix it. Its my only vehicle currently, and I am not sure what to do. I called Ford and they were less than helpful. 2010 Ford Edge. PTU issue. Leaking now. Havent taken it in yet. But know it will be 1500 or more to repair. 2007 Ford edge ptu failing quoted 1800 at the local ford dealership. Pretty disappointed with the design and reliability. 2007 Ford Edge PTU started leaking and stinking. I am a mechanic so I pulled it out, tore it down and rebuilt it. I modified it so I could drain and refill it with gear oil. It has been working very well since that time. BUT now the rear end is howling like crazy. I will need to remove that ans rebuild it with new gears soon. This is NOT cheap stuff and a real pain. The car now has just about 150,000 miles on it. The PTU started leaking at about 90,000. 2010 Ford Edge Only 43,000 miles. New PTU just cost about 1600 2010 Ford Edge Only 43,000 miles. New PTU just cost about 1600 2010 Ford Edge. 3,500 in damage. PTU blew up causing the drive shaft and front right axle to be damaged and bent. The PTU blew a hole in the case - but never leaked out of the encasement. Capital Ford service department found very little oil in the sealed case. I have a 2010 Edge that I purchased almost 4 years ago (May 2013). A short time after I bought it we noticed that occasionally it would experience a hard shift. I brought it to a dealer where they charged me well over 100 to check it out and tell me they couldnt find anything. A few months later, it happened again so I took it to a different dealer, explained my frustration with the first dealer and had them check it out. They too, found nothing, charged me over 100 and told me to come back while it was doing it. Mesmo. I told them I was concerned that after the warantee ran out that a problem would surface. Sure enough, I am smelling a burnt chemical smell and see a puddle of dark brownblack liquid under center of the car while in garage. This car has been extremely well maintained and treated properly. I was hoping to keep this car a few more years. Now what 2012 Ford Edge. Just heard PTU needs replaced. 1600. Not very happy finding out that this is as common as it is Should definitely be a recall I have a 2011 Ford Edge AWD with less than 30,000 miles. Its at the dealership shop for complete PTU replacement after I experienced a smell and noise. 2,000 cost cost for rental 4 days. My warranty expired five months ago. Im a retired single female on tight fixed budget. This is major on low-mileage vehicle 2008 Ford Edge, 84K miles. PTU on its way out again. Time to trade this jalopy in. First Ford, and my last. Disgraceful. 2010 edge going in shop tonight for possible bad ptu. 101.000 miles mint condition and always taken care of. Will keep everyone updated on out come. Rick D 2008 Lincoln MKX bad PTU. Dealer wants 1800 to fix. its unbelievable how many people have this problem and theres no recall. something has to be done about this. Ford needs to step up and take care of their bad part and not push this on to the consumer. Need a PTU replacement for my 2011 Ford Edge. Cost 1,700 to replace. I had another Ford Edge previous to this one and the same problem occurred. Both happened after having the vehicle for 4 years. Transmission slamming while shifting, leaking oil out of transfer case, replaced the seal and its leaking again. Speed sensor failure, computer issues, and now the left front axle shaft fell out while driving. 2008 Ford Edge - I noticed a fowl oil burning smell several years ago it was a PTU seal leak on passenger side that cost me about 500.00 tax to repair. A short time later I noticed the same smell and suspected the mechanic missed something and expected a warranty repair. Turned out to be a new seal leak. this time on the drivers side that cost me another 500.00 tax. ESTÁ BEM. problem solved right. No. having problems with it again and told the PTU needs to be replaced and if I keep driving it. Im warned could damage and possibly need to rebuild my transmission. What does a PTU cost here in Canada Checked with FORD a week ago and told a new PTU costs 1200.00 give or take plus labour (Im told is 7 hrs approx of work). After spending about 1000.00 in repairs and now needing to replace the PTU labour the total surrounding a PTU only is coming to astounding figure of 3200.00 for one part that essentially, without it, the vehicle cannot function. As this seems to be one of the most common of issues with FORD AWD vehicles and understandable wear and tear as fair, FORD should at the very least be responsible for the part cost of replacing the PTU. Same problem(s) as mentioned above. Bought the vehicle used (80K miles) from a local dealer six months ago. 2007 Ford Edge AWD SEL. Pretty disappointed as this is the second issue in 3 months. First it was the two transmission sensors (Speed output and Turbine speed) and now it appears to be the PTU and accompanying seals andor gaskets. Again, pretty disappointed. If this is a known issue, the consumer should NOT be held responsible. FORD MUST stand by their product. -- JMS Having the same issue on my wifes 2008 edge. This is the second time that we have had to replace it. Costing us almost 4000. The first one lasted only 2 years, just out of warranty. We have a 2010 Ford edge Ltd took for oil change today. gonna cost us 1400. PUT LEAKING. something should be done. now we are out if a car for 3 days We have a 2010 Ford edge Ltd took for oil change today. gonna cost us 1400. PUT LEAKING. something should be done. now we are out if a car for 3 days 2007 Edge - had the PTU replaced 2014 due to extreme noise and roar December 2016 PTU has failed - AGAIN - (at a cost of 1700 each time) Have been a loyal Ford buyer for awhile - starting to rethink my allegiance 2013 Edge, 68k miles, PTU needs to be replaced 2k 2013 Ford Edge, 37,000 miles. The PTU went out last night and will now be without a car until after the holiday - atleast 6 days without a car. It is covered under waranty but still a huge inconvenience. An update from my post the other day. Had my 2010 ford edge taken apart today and found a bad ptu. Found one on ebay 680 for new one with 2 year warranty plus 7hours labor and gaskets and seals. 2,000 later. Time to get rid of the junk ford. Will never by a Ford product again. Rick d An update from my post the other day. Had my 2010 ford edge taken apart today and found a bad ptu. Found one on ebay 680 for new one with 2 year warranty plus 7hours labor and gaskets and seals. 2,000 later. Time to get rid of the junk ford. Will never by a Ford product again. Rick d 2007 Ford edge we just replaced PTU 1800 Our repair shop informed us about this lawsuit Ford needs to make this right Just received an estimate for replacing the PTU in my 2007 Ford Edge. Will be replacing it next week. Hope I dont break down over the Holiday. Just had PTU replaced as it was leaking. Paid 1500. Now have 2007 Ford Edge in the shop for a hard shift. Coils and spark plugs replaced to the tune of 1600 but rough shift still happening. Ford dealership wants to rebuild transmission for 3500. This seems ridiculous considering all the previous comments. Ford should be recalling this car Same problem leaking PTU on 2012 ford explorer limited 2500 repair estimate. I have a 2011 Lincoln MKZ that I just had to take to dealer 2 days prior to Christmas to learn that it would cost 1852 plus tax, and possibly 960 for a new drive shaft to fix a problem I had no idea was coming. On top of that Im being told my tires which I purchased all new in 2014, Vehicle in in 2013 which Im still making payments on. This has come at a horrible time as Ive been struggling with debt all year. I find hope in the fact Im not the only one who has experienced this issue and that others have reached out to FordLincoln for some type of acknowledgement, be it a recall of some type, improvements in the technology something. I also had same costly issues with my Ford Explorer and am now visiting never again purchasing a Ford unless some type of relief is provided. This power take off unit issue is obviously inherent in model design. I have a 2011 Lincoln MKZ that I just had to take to dealer 2 days prior to Christmas to learn that it would cost 1852 plus tax, and possibly 960 for a new drive shaft to fix a problem I had no idea was coming. On top of that Im being told my tires which I purchased all new in 2014, Vehicle in in 2013 which Im still making payments on. This has come at a horrible time as Ive been struggling with debt all year. I find hope in the fact Im not the only one who has experienced this issue and that others have reached out to FordLincoln for some type of acknowledgement, be it a recall of some type, improvements in the technology something. I also had same costly issues with my Ford Explorer and am now visiting never again purchasing a Ford unless some type of relief is provided. This power take off unit issue is obviously inherent in model design. I have a 2010 ford flex, in August started having issues with motor, took two months for the dealer to fix. Then issues with the coils, then turbo, all was underived warranty. Now we are hang issues with the Ptu unit and will cost about 2000.00 to fix. Can you help 2011 Ford Taurus with 111,000 miles, AWD has same issue. Join Us on Facebook Trending Discussions Trending Stories

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